img-1-آجر نسوز پازلی انگلیسی کد PA100

آجر نسوز پازلی انگلیسی کد PA100

آجرنمای پازلی بخاطر تنوع ابعاد آجر و رنگهای متنوع آجرنما ، زیبایی دو چندان به نما و ساختمان شما می دهد. آجر پازلی را میتوان بعنوان کتیبه در داخل ساختمان و طراحی داخلی استفاده کرد که با نور پردازی ، زیبایی خاصی به داخل ساختمان می دهد. در آجر پازلی 9 سایز  آجر استفاده شده است. در آجرنمای طرح پازلی میتوان از آجرنمای نسوز قرمز انگلیسی( شامل 4 رنگ)، آجر نسوز  شاموتی (شامل 4 رنگ)، آجر نسوز سفید (شامل 2 رنگ) و آجر نسوز (مشکی شامل 2 رنگ مشکی و قهوه ای) استفاده کرد. مواد اولیه آجر پلاک نسوز قرمز انگلیسی از خاک نسوز میباشد و با توجه به نوع خاک آن درجه پخت از 1050 درجه سانتیگراد تا 1110 درجه سانتیگراد متغیر میباشد. امروزه برای استحکام بیشتر نمای خارجی و داخلی از روش نما کردن خشک استفاده میشود.مزیت دیگر این سبک شوره نزدن نمای ساختمان است زیرا این روش خشک است و دیگر نیازی به ملات نیست و همچنین زیبایی ویژه ای به ساختمان میدهد. بسته به درجه دمای پخت رنگ آجر انگلیسی نسوز قرمز شامل رنگهای قرمز و قهوه ای و طرح چوب و پرتقالی و... میباشد. رنگ آجر پلاک نسوز قرمز انگلیسی ثابت است و در برابر نور آفتاب و سایر عوامل محیطی کاملا مقاوم است.

آجرپازلی چیست؟

آجر نما پازلی جزئی از آجر ها می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری قرارگرفته است از جمله آجر نسوز پازلی انگلیسی است.آجرنما پازلی یکی از مردن ترین آرنما در ایران و اروپا می باشد که رنگبندی مختلف آن باعث افزایش جذابیت نمای ساختمان می شود.

مزایای آجر پازلی:

1- سهولت استفاده در ساخت و ساز آجرنما پازلی بدلیل سوراخ هایی که دارند برای هرگونه سازه نیاز به قالبندی و یا تخریب و... نمی باشد.به همین دلیل کارکردن با آن بسیار ساده و تمیز می باشد. 2- صرفه جویی در هزینه استفاده از آجر پازلی از مرحله ابتدا تا انتهای پیاده سازی یک ساختمان سبب صرفه جویی در هزینه و نیروی انسانی میشود.که به همین دلیل به آن آجر سبز یا مدولار نیز گفته میشود که به معنی حافظ محیط زیست می باشد. 3-ضدزلزله و مقاوم در برابر فشار همان گونه که از اسم آجر پازلی مشخص است همانند تکه های پازل روی هم دیگر جفت می شود و همین امر سبب مقاوت بالای آن های میشود از طرفی بین این آجرها سوراخ هایی تعبیه شده است که با قرار دادن میلگرد و...سبب استحکام ساختمان و جلوگیری از آوارشدن دیوارها میشود.از طرفی این آجر عایق حرارتی و صوتی خوبی است و به دلیل سبک وزن بودن سبب کاهش وزن ساختمان میشود. 4- صرفه جویی در زمان بدلیل طراحی منحصر بفرد آجر پازلی و عدم نیاز به رنگ آمیزی و... فرآیند ساخت سازه با این آجر ها در کمترین زمان ممکن انجام میشود. آجر نسوز پازلی انگلیسی نوعی از آجر پازلی است که تمام ویژگی ها و مزایای آن را دارد و میتوان بعنوان یک آجر مورد پسند امروزی از آن استفاده کرد.
قیمت و انواع آجرنما پازلی
شما میتوانید این آجر را با توجه به مزیت های آن از کارخانه آجرسازی درنما که پیشگام در صنعت آجر و آجرنما می باشد تهیه کنید

Add A Comment

Order registration's آجر نسوز پازلی انگلیسی کد PA100

You can order آجر نسوز پازلی انگلیسی کد PA100 through the following form

Related Product

آجر رستیک نسوز قرمز انگلیسی 10*4...

آجر رستیک نسوز قرمز انگلیسی 10*4...

آجر نسوز پازلی انگلیسی کد PA100

آجر نسوز پازلی انگلیسی کد PA100

اجر نما آنتیک رندوم انگلیسی وس...

اجر نما آنتیک رندوم انگلیسی وس...

آجر نما نسوز رندوم انگلیسی و ش...

آجر نما نسوز رندوم انگلیسی و ش...

آجر پلاک نسوز سفید رندوم کد C300

آجر پلاک نسوز سفید رندوم کد C300

English puzzle refractory brick code PA100

English puzzle refractory brick code PA100

آجر 20*20 قرمز کد A105

آجر 20*20 قرمز کد A105